před 2 dny od Sport.cz

Zahrál světový úder, přesto o bod přišel. Alcaraz ukázal netradiční gesto

Zahrál světový úder, přesto o bod přišel. Alcaraz ukázal netradiční gesto

Souboj Carlose Alcaraze s Benem Sheltonem na Roland Garros nabídl parádní téměř tří a půl hodinou bitvu, na jejímž konci se z výhry 7:6, 6:3, 4:6, 6:4 a postupu do čtvrtfinále radoval Španěl. K vidění byla spousta dechberoucích úderů. S jedním takovým se na začátku druhé sady vytasil úřadující šampion French Open, jelikož ale porušil pravidla, sám umpirovému rozhodčímu prohřešek nahlásil a bod byl připsán soupeři. Moment najdete v přiloženém videu od času 0:32.

Pokračovat na článek

Tenis

French Open

Carlos Alcaraz

Fair play

ATP Tour

Asociace tenisových profesionálů (ATP)

Roland-Garros